DAGENS FÖRSVAR


detta är ingen direkt ''förvsars'' kommentar, utan mer FAKTA kommentar. Men vi får väll ha de under den kategorin. Vaför jag vill svara på denna kommentar är för att ALLA ska få veta sanningen. SJÄLVKLART vet jag att Kissie leker. Men hon leker med er om sin personlighet! INTE om sina fjortisdressar ( som jag personlign tycker är otroligt sköna, men inget jag skulle ta kort med) hon skojar inte om sitt fläckiga ansikte, inte häller att hennes hår liknas en 80 årings tant färg!, dock häller inte om sitt EXTREMT fejkade löshår för den delen.

Men däremot måste jag hålla med om att hon är en grymt smart (blondin) som lyckas provecera mer än 70.000 personer om dagen. MEN att tänka sig leva på hennes sätt och vara som henne, likna sig henne, de är en annan femma de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0