DAGENS FÖRSVAR

eftersom jag visste att de skulle finnas sånna typiska hundar efter speciellt tänkte jag på dessa fjortisbloggare. Så gjorde jag kategorin ''dagens försvar'' PRECIS när jag starta bloggen, jag var mer än 100% att de minst skulle vara nån per dag som skulle försvara, de roliga är ju då at jag skrivit som första inlägg '' detta är en skit snackar blogg'' ändå får jag en sådan här kommentar, lite roligt med efterblivna folk :D ;


du som är nu anonym. vill jag säga ett par saker och hoppas du ser! före första, har du ens sett mig för att säga att jag är ful? en annan sak att säga att kissie är ful eftersom jag sett miljontals ugly bilder på henne där hon ser ut som en anka med bajs i ansiktet och manliga drag och en falk mitt i ansiktet. DÅ ÄR DET EN ANNAN SAK!
Men kul, märker att du är en av hennes läsare som hundar :) btw. LÄR DIG LÄSA, LIKSOM http://talkshiit.blogg.se BLOGGEN GÅR UT PÅ ATT SNACKA SKIT!

Kommentarer
Postat av: Binai

Du vet väl att Kissie leker??

2009-10-23 @ 21:31:09
URL: http://HTTP://BINAIS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0